středa 23. dubna 2008

Rok 1

V Javě jsem si chtěl napsat binární hodiny, první věcí co takový program musí udělat je zjistit kolik je doopravdy hodin, ale dneska se ukázalo že i to může být problém. Neustále mně tvrdil že je 11(a to bylo 16:15). Dal sem se proto do experimentování s třídou java.util.GregorianCalendar, konkrétně metodou YEAR a zjistil jsem že je rok 1. Buď mně něco uniklo a nebo je někde chyba ;-)

import java.util.GregorianCalendar;

public class TestHodin {
   public static void main(String[] args){
      System.out.println(GregorianCalendar.YEAR);
   }
}

Nejspíš sem ale úplně blbej a mám tam nějakou elementární chybu...

2 komentáře:

KaRLiK_CZ řekl(a)...

Ha :) Chyba :)
Normalne to funguje asi tak, ze si kalendar vytvoris, nastavis a potom OK.
Ve Tvem pripade zkousis rovnou pouzit :)

Priklad: Mel jsem jeden, ale potom jsem usoudil, ze to je blbost :D

Vykook řekl(a)...

Fungujici reseni:

import java.util.Calendar;

public class TestHodin {

public static void main(String[] args){
Calendar cal = Calendar.getInstance();
System.out.println(cal.get(Calendar.HOUR_OF_DAY));
}
}




vykook[@]gmail[.]com