úterý 11. prosince 2007

Google Reader

Včera se mi podařilo zaplnit celý "bookmark toolbar" ve Firefoxu(Teda ne že by to byl nějaký speciální výkon...), tak jsem si řekl DOST a přemigroval jsem všechny feedy do Google Readeru. Asi vás jako první napadne proč jsem nepoužil žádnou klasickou rss/rss2/atom čtečku. Čtěte dál a dozvíte se víc :)
Hlavní věcí která hraje do karet Readeru je fakt že je online a z toho plyne několik benefitů. Je dostupný ze všech možných míst i nemíst, například z mobilu, z cizího počítače nebo z lednice. Další bezva fintou je že můžete jednotlivé články, přesnější by tedy bylo říct jejich perex a odkaz, poslat emailem nebo(a to se mě líbí nejvíc) u nich zaškrtnout "share" a vytvořit tím vlastní rss kanál popřípadě stránku. Zkrátka si myslím že to je pro lidi s blogem skvělá featurka.
Docely prima mi přijde funkce "trends" které ukazuje spoustu zajímavých informací, například v jakou hodinu bylo přidáno nejvíc článků, procentuálně vyjádřená čtenost jednotlivých feedů, aktivita/inaktivita a další praktické informace.
Pro větší komfort, není špatný nápad nainstalovat jedno ze dvou rozšíření pro Firefox, které jsem vyštrachal. Takže: Google Reader Notifier a Google Reader Watcher.
Myslím že by to jako lehký úvod do Readeru mohlo stačit, všeho moc škodí ;-) Nakonec bych ještě rád upozornil na odkaz Moje oblíbené RSS vpravo dole(Těsně nad Last.FM)

Žádné komentáře:




vykook[@]gmail[.]com